Сабақтың  тақырыбы: Қысым қызықтары.

Мақсаты: 1.Дәстүрлі емес сабақ түрінде оқушылардың белсенділігін арттырып,өз-өзіне баға беруге,өз жетістіктерін сезініп,әлсіз жақтарына сын көзбен қарауға ұйрету.

2.Осы тарауда нені білді,қандай шамалармен танысты,алған білімдерін есте сақтау мақсатында оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп,ойлау қабілетін дамыту,алған білімдерін одан әрі қарай дамыту.

3.Оқушыларды тез ойлауға,тез есептеуге,шапшаңдыққа,жинақтылыққа тәрбіиелеу,пәнге қызығушылығын туғызу.

    Сабақтың әдісі: дәстүрлі емес.

    Сабақтың түрі: сайыс сабағы.

    Сабақтың көрнекілігі: таратпа материалдар,кроссвордтар.

    Приборлар: Паскаь шары,Архимед шелегі,динамометр,жүктеме,шүмегі бар шыны ыдыс,мензурка.

    Пәнаралық байланыс: математика,астрономия,әдебиет.

    Сабақ барысы:

      I.Ұйымдастыру кезеңі.

      II. Сынып оқушыларын 2 топқа бөлу,топ басшысын анықтау.(I-топ Паскаль,II-топ Архимед).Әділ қазылар алқасын сайлау.

     Сайыс сабақ жоспары.

       1.Білімділік (сұрақ-жауап) шамалар бойынша.

       2.Топтардың таныстыруы-әр топ өздерінің таңдаған аттарын қорғау,эмблема бойынша.

       3.Формуланы білесіз бе? Әр топ формулалар жазып сайысқа түседі.

       4. Зерделілер  сайысы.II-топ тәжірибе жасап қорғайды.

       5. Шапшаңдық сайысы есептер шығару,кроссворд шешу.

       6.Әділ қазылар бағаларын беріп, қорытындылау.

          I.-Топтардың таныстыруы: Эмблемаларын қорғау, не себепті Паскаль немесе не себепті Архимед деп аталғандары жайында айту.

          II.-«Білімділік» сайысы- тақтаға физикалық шамалар ілінеді, сол шамалар төңірегінде сұрақтарға жауап береді.

         P,  F,  S, Q, G, H

          Паскаль тобына сұрақтар:

           1.Қысым дегеніміз не?

           2.Қатынас ыдыстарға мысыл келтір.(Шәйнек, кофейник, су құбыры)

           3. «Атмосфера» деген сөздің мағынасы.(грекше атмос-бу,сфера-шар)

           4.Атмосфералық қысымның өлшем бірлігі.(сын.бағ ммл)

            Архимед тобына сұрақтар:

           1.Атмосфералық қысымды өлшейтін аспап.

                                                               (Барометр)

           2.Денелердің жүзу шарттары?

           3.Сұйықтың тығыздығын өлшеуге арналған аспап.

                                                               (Ареометр)

           4.F-күш дегеніміз не,өлшем бірлігі.

                  Fы=Fa=PgVg  (H)

            III-Формуланы білесіз бе? Оқушылар өткен формулаларды жазып,әділ қазылар алқасына тапсырады.

            IV-«Зерделілер» сайысы.

             Паскаль тобы:Паскаль шарымен тәжірибе жасайды.

             Архимед тобы:Архимед тәжірибесін жасау.

             Керекті құралдар:динамометр,жүктеме,суы бар шыны ыдыс.

             V-«Шапшаңдық» сайысы.Есептер шығарады.Карточка бойынша қалған оқушылар кроссворд шешеді.

Паскаль тобына есеп.Судың 0,6 м тереңдіктегі қысымын табыңдар.

     Берілгені:                      Шешуі:

      h=0,6 м                          P=pgh=1000 кг/м * 10 н/кг *0,6 м=6000 н/м=6 кПа

      p=1000 кг/м

      g=10 н/кг

              P-?                                                                          Жауабы:6кПа.

Архимед тобына есеп.Суға 100 см болатын дене батырылған.Осы денеге әрекет ететін ығыстырушы күшті анықтаңдар.

     Берілгені: ХБЖ                            Формуласы,Шешуі:

      V=100 см3 100 с3 * 0,000001м3=Fы=Fа=0,001м3 * 1000 м3 *10 H=10H

      g=10 н/кг=0,001 м3

       p су=1000 кг/м

                   Fы-?                                                                Жауабы:Fы=10H.

Басқа оқушылар тақтаға кроссвордтың жауабын шешеді.

Сабақ соңында оқушыларды бағалау,топ жеңімпазын анықтау.

            

      

Сайт создан в системе uCoz