Сабақтың тақырыбы: Қысым қызықтары.
Мақсаты: 1.Дәстүрлі емес сабақ
түрінде оқушылардың белсенділігін
арттырып,өз-өзіне баға беруге,өз жетістіктерін
сезініп,әлсіз жақтарына сын көзбен қарауға
ұйрету.
2.Осы тарауда
нені білді,қандай шамалармен танысты,алған білімдерін есте
сақтау мақсатында оқушылардың ой-өрісін
кеңейтіп,ойлау қабілетін дамыту,алған білімдерін одан
әрі қарай дамыту.
3.Оқушыларды
тез ойлауға,тез
есептеуге,шапшаңдыққа,жинақтылыққа
тәрбіиелеу,пәнге қызығушылығын туғызу.
Сабақтың әдісі: дәстүрлі емес.
Сабақтың түрі: сайыс сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: таратпа материалдар,кроссвордтар.
Приборлар: Паскаь
шары,Архимед шелегі,динамометр,жүктеме,шүмегі бар шыны
ыдыс,мензурка.
Пәнаралық байланыс: математика,астрономия,әдебиет.
Сабақ
барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі.
II.
Сынып оқушыларын 2 топқа бөлу,топ басшысын анықтау.(I-топ
Паскаль,II-топ Архимед).Әділ қазылар алқасын сайлау.
Сайыс
сабақ жоспары.
1.Білімділік (сұрақ-жауап)
шамалар бойынша.
2.Топтардың таныстыруы-әр
топ өздерінің таңдаған аттарын
қорғау,эмблема бойынша.
3.Формуланы білесіз бе? Әр топ
формулалар жазып сайысқа түседі.
4. Зерделілер сайысы.II-топ тәжірибе жасап
қорғайды.
5. Шапшаңдық сайысы есептер
шығару,кроссворд шешу.
6.Әділ қазылар
бағаларын беріп, қорытындылау.
I.-Топтардың таныстыруы: Эмблемаларын қорғау, не себепті Паскаль немесе не себепті Архимед деп аталғандары жайында айту.
II.-«Білімділік» сайысы- тақтаға физикалық шамалар ілінеді,
сол шамалар төңірегінде сұрақтарға жауап береді.
P, F, S, Q, G, H
Паскаль тобына сұрақтар:
1.Қысым дегеніміз не?
2.Қатынас ыдыстарға
мысыл келтір.(Шәйнек, кофейник, су құбыры)
3. «Атмосфера» деген сөздің
мағынасы.(грекше атмос-бу,сфера-шар)
4.Атмосфералық
қысымның өлшем бірлігі.(сын.бағ ммл)
Архимед тобына
сұрақтар:
1.Атмосфералық қысымды
өлшейтін аспап.
(Барометр)
2.Денелердің жүзу
шарттары?
3.Сұйықтың
тығыздығын өлшеуге арналған аспап.
(Ареометр)
4.F-күш дегеніміз
не,өлшем бірлігі.
Fы=Fa=PgVg (H)
III-Формуланы білесіз бе? Оқушылар өткен формулаларды
жазып,әділ қазылар алқасына тапсырады.
IV-«Зерделілер» сайысы.
Паскаль тобы:Паскаль шарымен
тәжірибе жасайды.
Архимед тобы:Архимед
тәжірибесін жасау.
Керекті
құралдар:динамометр,жүктеме,суы бар шыны ыдыс.
V-«Шапшаңдық» сайысы.Есептер шығарады.Карточка бойынша
қалған оқушылар кроссворд шешеді.
Паскаль тобына
есеп.Судың 0,6 м тереңдіктегі қысымын табыңдар.
Берілгені: Шешуі:
h=0,6 м P=pgh=1000 кг/м * 10 н/кг *0,6 м=6000 н/м=6 кПа
p=1000 кг/м
g=10 н/кг
P-?
Жауабы:6кПа.
Архимед тобына
есеп.Суға 100 см болатын дене батырылған.Осы денеге әрекет
ететін ығыстырушы күшті анықтаңдар.
Берілгені: ХБЖ
Формуласы,Шешуі:
V=100 см3 100 с3 *
0,000001м3=Fы=Fа=0,001м3 * 1000 м3 *10 H=10H
g=10 н/кг=0,001 м3
p су=1000 кг/м
Fы-?
Жауабы:Fы=10H.
Басқа
оқушылар тақтаға кроссвордтың жауабын шешеді.
Сабақ
соңында оқушыларды бағалау,топ жеңімпазын
анықтау.